…………………………………………………………………………………………

 

Nokia a jiné oblíbené značky:

 

Plíží se konec roku, a to je období, kdy přestávám stíhat. Skončilo období večerního kafíčka na terásce a začíná každoroční hon všech podnikavců za zlatým prasetem-heslo dne zní „Vše se musí stihnout do konce roku.“Jen občas mě něco vytrhne z fofru. V pátek na jedný zakázce  se tamní mechanici zajímali o auto, kterým jsem tam přijel.Musel jsem otevřít motor a divili se , že je nějakej suchej a trochu rezavej.Že prý za 5 let už ho měl někdo umýt.Otřel jsem štítek s výrobcem „FUJI HEAVY INDUSTRIES“.To musí stačit.Auto mám nakonzervováno okolním bahnem a dalším biologickým materiálem.Subaru je prý držák, ale to se ukáže až za dalších 5 let.

 

 


             V sobotu jsme se probudili, jak pravila předpověď počasí, do zasněženého rána.Prví sníh znamená, že sypače vozovek vyrážejí na první jízdu a pro jejich servisáky to znamená taky výjezd. Zima nás tedy opět překvapila.Záhy jsem zjistil, že jsem si bednu s nářadím nechal v pátek večer u jednoho klienta před vraty.Na dosluhujících letních gumách jsem se vydal do jedný zapadlý vesnice.V tom rozčilení jsem si s sebou nevzal ani GPSko, ani mapu.Starší myslivec s brokovnicí mi vysvětlil, že jsem odbočil o silnici dřív.To jsem si ostatně myslel.Majitel nebyl doma, otevřel mi jeho sluha s obrovskou kocovinou.Právě se chystal na raního vyprošťováka.Tak jsem ho ještě chvíli zdržel, a ještě jednou jsme otestovali inkriminované bezpečnostní zařízení.

Zpátky v kanclu jsem zjistil, že mi nedodali materiál, kterej jsem fakt potřeboval.Srpy a kladiva jsme sice odstranili, ale jejich otisky v některých z nás zůstaly.

 


 

 


Opravujíc jedno vadný tlačítko jsem se koukal jedním okem na fotbal na Nově.Líbí se mi, že komentátoři vždycky už na začátku dají jasně najevo, kterému z mužstev budou fandit.Co se mi už líbí méně je, že většinou to není Spartičce.Dneska jim ještě zvednul mandle Baranek gólem rukou u těla.Na rozdíl od Maradony se po zápase přiznal.Spartička vyhrála 2:0, když  ještě Jarošík silou 198,41 kN napálil míč, který následně málem zboural tyčku a skončil v síti.

Ještě jeden rychlej servisní zásah a tímto moje víkendová služba končí.Další bude až za 3 týdny.

 

Večer jsem se díval trochu na mobilmanii a nedalo mi to, abych se nezapojil do diskuse s názvem „Nokia, nejhorší SW na světě:“

Napsal jsem:

Souhlas.To co jsi napsal asi platí o všech NOKIÍCH.

Když jsem si kvůli rychlejm datům kupoval 6210, tak jsem byl rád, že vůbec telefonuju a to přiblblý menu jsem nenáviděl stejně jako ty.

6310i kterou jsem dostal za odměnu od OSKARA je sice mírně lepší, ale..

1.Nemá automatický zámek klávesnice(Vivat Ericsson GH388 z roku 1996)

2.Nezobrazuje v klidovém stavu datum.(Vivat Ericsson GH388 z roku 1996).

3.čekající hovor pípne jen jednou, takže někdy nevíš, jestli je to tvoje čekačka, nebo protistrany, nebo něco úplně jinýho..(Vivat Ericsson GH388 z roku 1996).

A co teprv složitější funkce...

Bluetooth sice má, ale není kompatibilní s 80% sluchátky.

GPRS padá tak 1x za hodinu a je nutno vyndat baterii a znova zapnout.

K profilu není možno zařadit vypnutí vibrací,takže stejně vyndavám telefon z kapsy, ať volá kdokoli, takže veškerý profily jsou na H..... takže používám jen profil ZAPNUTO a VYPNUTO.

Fakt jsem se snažil si nokii oblíbit.

Jeden důležitý klient mi poslal vizitku během hovoru, a po ukončení tohoto hovoru jsem  chtěl volat zpátky, tak jsem rychle stiskl 2x zelený a vizitka nenávratně zmizela.

Došlo mi, že se tomu vůbec nedivím, a že místo zvolání zpátky na stromy jsem měl zvolat zpátky k hajzlpapíru..

Shrnutí?

Dobrej tuner, slušná výdrž, jednoduchý menu pro blbečky, aby se to prodávalo.

Pokročilejší funkce se odlaďují na uživatelích-popřípadě nikdy, podle toho jestli ti nespokojení chtějí vrátit peníze.

A hlavně hodně funkcí, který přinesou profit operátorům a zprostředkovaně i NOKII.Loga, melodie,MMS,atd.

Vivat ERICSSON GH388! 

Vivat ERICSSON GH388!, dnešní SONERICSSONY už tak pěkně mechanicky hořčíkově provedený nejsou.

Přeju si, aby někdo zase vyrobil odolný telefon s minimem propracovaných funkcí a rychlým menu, i když neviditelná ruka trhu žádá něco jinýho

 

 

 


 

 


zpět

 

Předem děkuji za jakékoli příspěvky a názory, zajímalo by mne, jestli tyhle stránky vůbec někdo čte.

………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

Telefon: 777 881818 ( 602 771 771 , 601 237 765)

Email     david@molnar.cz

Firemní informace naleznete na http://www.kabely.cz/